Stanowisko ds. Inwentaryzacji
Adres
Budynek Główny, pokój 119
ul. Estkowskiego 13
66-400 Gorzów Wielkopolski
Stanowisko ds. inwentaryzacji
Wiktoria Kotwicka
specjalista ds. inwentaryzacji i administracji
BG-119
(95) 72 79 129
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pełnomocnik Dziekana ds. grup dyspozycyjnych
Adres
Budynek Dydaktyczny Fizjoterapii
ul. Orląt Lwowskich 4-6
66-400 Gorzów Wielkopolski
Pełnomocnik dziekana ds. grup dyspozycyjnych
dr Jerzy Trzeciak
F-415
(95) 72 79 261
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakres obowiązków pełnomocnika dziekana ds. grup dyspozycyjnych
- nadzór nad prawidłowym przebiegiem i funkcjonowaniem obozów kondycyjnych;
- pomoc merytoryczna przy tworzeniu programów kształcenia;
- pomoc w organizacji procesu dydaktycznego;
- współdziałanie z interesariuszami zewnętrznymi;
- pełnienie funkcji sekretarza Wydziałowej Komisji do oceny sprawności fizycznej kwalifikującej na kierunek Wychowanie fizyczne specjalność Wychowanie fizyczne w grupach dyspozycyjnych;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez dziekana i prodziekana ds. dydaktyki.
Pełnomocnik Dziekana ds. jakości kształcenia
Adres
Budynek Główny
ul. Estkowskiego 13
66-400 Gorzów Wielkopolski
Pełnomocnik dziekana ds. jakości kształcenia
prof. AWF dr hab. Anna Skarpańska-Stejnborn
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zakres obowiązków pełnomocnika dziekana ds. jakości kształcenia
- przewodniczy Wydziałowej Komisji ds. Oceny Jakości Kształcenia;
- sprawuje merytoryczny nadzór nad wnioskami o utworzenie nowych kierunków studiów, przy współpracy z prodziekanem ds. dydaktyki;
- przygotowuje i aktualizuje Wydziałową Księgę Jakości Kształcenia;
- nadzoruje realizację uczelnianych i wydziałowych wytycznych dotyczących zapewnienia jakości kształcenia;
- opracowuje, w porozumieniu z dziekanem, harmonogram realizacji zadań związanych z oceną i poprawą jakości kształcenia, w tym ramowego planu hospitacji i ankietyzacji na dany rok akademicki;
- nadzoruje przebieg ankietyzacji i hospitacji na Wydziale.
Pełnomocnicy Dziekana ds. praktyk studenckich
Adres
Budynek Dydaktyczny Fizjoterapii
ul. Orląt Lwowskich 4-6
66-400 Gorzów Wielkopolski
Pełnomocnik dziekana ds. praktyk na kierunku Fizjoterapia
mgr Izabela Różycka
F-207
(95) 72 79 231
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr inż. Dorota Madej
F-119
(95) 72 79 222
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pełnomocnik dziekana ds. praktyk na kierunku Wychowanie fizyczne
dr Piotr Wójciak
F-427
(95) 72 79 ...
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lic. Anna Kowalska
F-316
(95) 72 79 169
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pełnomocnik dziekana ds. praktyk na kierunku Dietetyka
dr Joanna Ostapiuk-Karolczuk
F-104
(95) 72 79 246
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Ewelina Stodolska-Wysmyk
F-317
(95) 72 79 253
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zazkres obowiązków pełnomocnika dziekana ds. praktyk
- zabezpieczenie procesu realizacji praktyk dla kierunku wskazanego w powołaniu;
- przygotowanie „Ramowego programu praktyk” dla kierunku oraz opracowanie karty przedmiotu i dziennika praktyk;
- organizacja spotkań informacyjnych ze studentami, którzy w danym roku akademickim muszą odbyć praktykę;
- udostępnianie informacji na temat praktyk na stronie internetowej Wydziału;
- zapoznanie studentów z programem praktyki i warunkami jej zaliczenia;
- sporządzanie i przedkładanie do podpisu dziekanowi umów o współpracy z instytucjami odpowiednimi do przyjęcia studentów na praktyki;
- podejmowanie decyzji w sprawie podjęcia przez studenta praktyki w placówce innej niż współpracujące z Wydziałem;
- nadzór na realizacją i przebiegiem praktyki zawodowej;
- prowadzenie katalogu pracodawców zawierającego informacje adresowe oraz informacje o charakterze dotychczasowej współpracy;
- przeprowadzanie konsultacji z opiekunami praktyk;
- rozpatrywanie podań o zaliczenie praktyki na podstawie innych udokumentowanych form pracy zawodowej oraz praktyk zagranicznych;
- dokonywanie podsumowania i rozliczenia praktyki zawodowej.
Dział Administracyjno-Techniczny ZWKF
Adres
BG - Budynek Główny, ul. Estkowskiego 13, 66-400 Gorzów Wielkopolski
F - Budynek dydaktyczny fizjoterapii, ul. Orląt Lwowskich 4-6, 66-400 Gorzów Wielkopolski
P.O. KIEROWNIKA DZIAŁU
Danuta Kowalewska
p.o. kierownika
BG-121
(95) 72 79 126, fax: (95) 72 79 126
504 045 690
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lic. Katarzyna Flader
specjalista ds. inwentaryzacyjnych i administracyjnych
licencjat ekonomii
BG-119
(95) 72 79 129
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wiktoria Kotwicka
specjalista ds. inwentaryzacji i administracji
BG-119
(95) 72 79 129
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
inż. Iwona Krzywicka
specjalista ds. technicznych
inżynier w zakresie instalacji sanitarnych
BG-115B
(95) 72 79 133
693 151 555
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lic. Justyna Małecka
administrator obiektów
licencjat zarządzania
BG-122
(95) 72 79 132
668 124 078
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Krzysztof Witków
mechanik – kierowca
Andrzej Czyżyk
malarz, murarz, konserwator
Mite Džengalovski
elektryk - konserwator
Leszek Januszek
samodzielny konserwator obiektów uczelni
Marcin Kaczmarek
konserwator – robotnik wykwalifikowany
Marcin Kubsik
konserwator – robotnik wykwalifikowany
Sebastian Szafratowicz
pracownik gospodarczy